måndag 22 januari 2018

Helgen som gick

Jag fullkomligt älskar helger som har en blandning av aktiviteter och lugn.
Den här helgen var en sån.
Under fredagen bedrev jag taxiverksamhet, till och från basket och innebandyträningar. Hann även peta in ett eget träningspass.
Väl hemma hade Mattias fixat kvällsmat och han syskon kikade över en sväng på ett glas vin.

Lördagen blev träningsfri för mig. Istället tittade vi på andra som slet hårt.
Vi var till Uppsala och tittade på basketmatch. 
Spännande var det! Och fartfyllt. 

Molly var imponerad av Agnes Nordström och ville så klart ha autograf och en bild med henne.

Vi hann med lite shopping i Uppsala också. Amandas stövlar gick sönder i fredags. Molly och jag passade också på att köpa nytt. Rättvist ska det vara! 😉 


Söndagen spenderades delvis utomhus.Vi var ett gäng som rejsade iväg med skotrar på en korvgrillningstur.

Molly i packkorgen 😊

Här ser det ut att vara kväller men det var det inte. Måste vara motljuset som ställer till det.
Det var mestadels strålande solsken. Det var en väldans vacker dag.

Här har vi en riktig livsnjutare.
Kommer in efter att ha varit utomhus i kylan och går raka vägen till elementet och lägger sig där......

Väl hemma var det en slapp stund innan träningsskjutsandet var igång igen......
Iväg med Amanda som skulle på gymnastik och ett rejält gympass för mig själv.

Idag känner jag mig febrig.....men det är inte feber....det är träningsvärk.

Kram!


Inga kommentarer: