onsdag 5 april 2017

Nervöst men kul

Sitter just nu och jobbar med en Power Point som ska presenteras inför mina kollegor på fredag. 
Men jag blir helt slut i skallen!!!!!


Jag var på kurs förra veckan i den kungliga huvudstaden och innehållet var fantastiskt. Det handlade om bedömning i skolan och nu vill våra två skolledare att jag ska dela med mig av innehållet på vår studiedag.
Det gör jag gärna men det känns lite smått nervöst. 

Försöker sammanfatta 6 timmar kurs till en halvtimme. Plockar go´bitar, men det är inte så lätt. Jag skulle kunna prata hur mycket som helst om det här men jag har fått en halvtimme......

I maj ska jag på en till utbildning i Stockholm. Den handlar om ledarskap, i klassrummet och i arbetslag. Den kommer passa fint eftersom jag både jobbar i klassrummet och är arbetslagsledare 😃
Den här gången får jag med mig våra två skolledare och den andra arbetslagledaren.
Jag ser fram emot den lika mycket.
Jag har sökt ett jobb som handlar just om att utveckla ledarskap så den här kursen kommer passa mig som "handen i handsken". Får jag jobbet kommer jag kunna kombinera den med mitt nuvarande jobb. jag hoppas!!!!

Ha´re!

Inga kommentarer: