lördag 11 februari 2017

Ny vägning

Jag kunde inte släppa den där viktuppgången igår. Vågen och kroppen sa liksom inte samma sak. Så i går efter träning och innan dusch vägde jag mig igen. Då stod helt plötsligt vågen på 0,3 kg minus jämfört med veckan före.......
Så det skiljde alltså 1,2 kg från morgon till kväll....... Trots att jag under dagen ätit frukost, lunch och mellanmål....
Hur är det möjligt? Jag trodde att det var smart att alltid väga sig på morgonen.

Det var ju till fördel för mitt psyke men det är tydligt att man inte ska gå efter vågen. Jag tror att jag ska slänga ut den. Totalt opålitlig!

Idag är jag ensammast i världen känns det som.....
Amanda och Molly är på slöjdcafé mellan 10 och 14. Mattias är bortrest på sin rallyresa.
Ingen som är hemma med mig.... Inte ens katterna.

Ibland kan jag längta efter att få vara ensam men idag känns det bara deprimerande.
Jag vill ha dem hemma!

Vi åker på bio sen efter slöjdcaféet så jag har ju i alla fall det att se fram emot och sen ska de bara gosa med mig. Heeeela kvällen!
Det har varit övernattningar och balluns med kompisar flera helger nu men den här helgen sa egomorsan ifrån om övernattningar. Jag vill ha dem för mig själv ibland :-)

I går kväll var båda två på disco och innan discot hade Amanda kompis här för förberedelser. Molly var hos sin en kompis och gjorde sig i ordning.
Mysigt! De var sååååå taggade för det där discot!

Nej, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv. Lite städning kanske. Kan behövas!

Kram på er!

Inga kommentarer: