fredag 3 februari 2017

Glada besked

Idag vaknar jag upp till en bra dag. I alla fall starten blev bra. Resten vet jag inte.....

Kollade mailen och hade fått besked från Les Mills. Jag är godkänd på mina två låtar!!!!!! Det innebär att jag får leda Bodypumpgrupper.
Det känns verkligen skoj!
Börjar känns mig ganska säker på övriga låtar nu också så det här ska nog gå vägen.
För att få min licens måste jag senast 2/5 skicka in en licensfilm med ett helt pass och få den godkänd. Men jag FÅR i alla fall leda grupper nu.

Ni ser väl så jädrans "fit" och fräsch man blir av Bodypump ;0)


Nästa positiva besked var vågens resultat.
-0,9 stod den på. Det känns bra efter förra veckans stillastående.
På fyra veckor har jag tappat 3,9 och det blir ett snitt på 0,9 i veckan. Det får duga!

Nu stundar helgen! Inga speciella planer men jag hoppas på en slalomtripp, bio eller något annat skoj.
Båda damerna ska bort på lek idag efter skolan. Tänkte prova på ett litet joggingpass men den där förkylningen som jag trodde jag motat bort i går ligger där och lurar känner jag. Det kanske får bli en promenad.

Jag hoppas på att kunna få in lite mer kondition i min träning nu när jag börjar få kläm på BP:n. Jag tror att det skulle göra mig gott.

Ha en riktigt bra fredag!
                                                                                                  Kram!



Inga kommentarer: