fredag 10 februari 2017

Fredag igen

Veckorna går så sjukt fort!
Det där tänket "Det var ju nyss jullov" är det dags att lägga ner. Om två veckor är det sportlov. Det ska bli fantastiskt skönt.

Den här veckan har varit en väldans bra vecka. På alla sätt och vis. Förkylningen är borta, allt har rullat på på jobbet och vi har fått ihop logistiken här hemma (dock med lite assistans från mormor och morfar).
Jag har fått till nån form av träning varje dag och ätit gott (och bra).
Resultatet -------- 1 kg UPP!!!!!!



Hur i hela friden är det möjligt!?!?? Försöker hitta en anledning men kan inte hitta någon. Det har inte varit något svullande, ingen stress, jag har sovit bra, tränat...... Det känns till och med på kroppen som att det skulle ha rasat av nått hekto.
Just nu ångrar jag lite att jag inte mätt mig i stället. Då kanske resultatet hade varit ett annat.....

Skit samma, jag får intala mig själv att vågen inte ska vara ett riktmärke. Men det är svårt. Trots att kroppen känns "lättare" så har jag tydligen lagt på mig ett kg.....
Jag låtsas att det är 1 kg muskler, he he he.

Well, well. Jag ska inte gråta allt för många tårar för det här. Livet går ju liksom vidare ändå.
Jag tar och kör en mysfredag med mina ettagluttare istället.
Mattias.......ja, han är ute och roar sig i dagarna tre på Svenska Rallyt. Klockan två i natt fick jag ett mms. Han var visst ute och roade sig med rally- och rallycrosseliten. GT och finskjorta. Kul för honom.  

Kram på er!


Inga kommentarer: