torsdag 2 februari 2017

Bra träningsvecka

Torsdag och snart helg igen. Jag tittar tillbaka på de senaste dagarna och känner att det börjar bli styr på vardagen igen.
Sedan förra blogginlägget har jag fått till fem träningspass och kroppen blir såååå glad :-)
Det känns direkt när träningen funkar. Både humör och ork blir klar bättre.

Maten har också funkat. Inga snedsteg.

I går hade jag en sån där "förkylning-är-påväg-"-känsla och Zumbapasset var kanske inte det bästa. Då kan jag säga att kroppen inte riktigt var med.
Fyllde på med citron- och ingefärsdricka när jag kom hem och idag känner jag nästan inte alls av det.
Klar bästa kombinationen!

På måndag ska jag försöka få till ett Bodypumppass med mina kollegor. Vi har friskvård och jag tänkte att det blir ett bra tillfälle att testa vad jag går för ;0)




Inga kommentarer: