tisdag 24 januari 2017

Från bomull i själen till stress

Helgen som gick var verkligen härlig! Det var en sån där skön helg med aktiviteter på lagom nivå. 

Mys i soffan med Pepsi

Rallycrossåkning hos familjen Westlund



Fika i solen
Shopping
Kompislek
Zumba

Så där lagom liksom.

I går var det dock bara att komma tillbaka till verkligheten.
Känner en enorm stress över det här med Bodypumpen. 
Ska försöka filma och skicka iväg filmen idag....

Beslut att fundera på..... Ny rektorsorganisation på gång och fram till dess att den träder i kraft så söks en "skolledare" på skolan. Min kollega som är arbetslagsledare för personalen i de äldre klasserna tycker att vi ska dela på rollen. Men bara för denna termin, tills den nya organisationen träder i kraft.
Jag är inte lockad av det...... Jag vill jobba med barnen. Inte vara skolledare bland mina nuvarande kollegor. Jag tror att det skulle kännas underligt att gå in i en sådan roll.

Annat i jobbet gör mig också stressad. Som vanligt är det stunderna med mina "ettagluttare" som gör att jobbvardagen känns ok.

Men, men..... det vänder kanske snart.....

Ha det gött!

Kram!



Inga kommentarer: