måndag 14 november 2016

En finfin helg

Det kan vara så att jag har haft den skönaste helgen på länge. Inga krav över huvud taget. Inget inplanerat mer än farsdagsfiranden. Det är inte särskilt ansträngande.

Avslutade arbetsveckan med att hålla i "After worken" på Jernvallen.
 Zumba måste vara det allra bästa sättet att avsluta en vecka på och inleda helg med.

På lördag förmiddag for Amanda till en kompis.

Jag och Molly åkte till Östervåla och Solrosen. Var på jakt efter ett litet bord till badrummet. 
Gjorde ett fynd!
Molly ville INTE åka dit men alternativet var att följa med Mattias till Valbo.
Eftersom jag lockade med räkmacka på Solrosens café så följde hon med mig :-)

Väl hemma igen gick vi till "PRO-backen". Halvrassligt med snö....

Man kan inte säga annat än att det är vackert på bruket.

Mitt lördagsgodis bestod av detta. Böt ut sockret mot stevia och skippade marängerna.
Svingott!

Söndagen bestod av ett pass på gymmet och firande av våra fäder. Sen hann vi inte så mycket mer.

Eftersom de flesta helger efter semestern har varit uppbokade på ett eller annat sätt så var det här en riktigt gemytlig helg. Ser fram emot fler sådana.

Det är nästan så jag skäms över att säga det men nu börjar jag räkna ner till jullov.
Jag vet att jag är svindryg men jag gör det ändå!
5 ½ vecka kvar! ;0)

Kram!

Inga kommentarer: