onsdag 26 oktober 2016

Onsdag hela veckan????

Men dra åt fanders! Det är onsdag igen! Nästan en vecka sedan jag var in här!

Jag kör nedräkning nu. Snart höstlov! Tre dagar kvar för barnen, fem jobbdagar kvar för mig. Sen ska jag njuta i fem hela dagar.
Har inte planerat in en enda sak ännu men det hinner vi nog.
Vi har haft som tradition att åka till Högsbo Brukshotell på spa tillsammans med Pia och Felicia men i år skulle de inte ha något spa för barn. Trist! Det var varit så otroligt mysigt!

Barnen har självklart önska sig bio, badhus och lekland. Vi får se vad vi hittar på. Eventuellt åker vi iväg någonstans fredag-söndag.

Jag har fått ett nytt träningsprogram av min "PT".
Blir liiiite nervös. Jag ska öka på vikterna ganska mycket och göra färre repetitioner..... Jag som tycker att jag har fullt sjå nu....
I går missade jag mitt pass på gymmet. Först hade jag lite "ågren" över det. Sen insåg jag att det var andra gången under dessa veckor som jag gjort ett avkliv från mina inplanerade pass så världen kommer antagligen inte gå under för det :-)
Lite nya övningar är inlagda, det ska bli kul med lite variation.

Anledningen till att jag missade mitt pass var ett besök på The Church Jag var ut och åt med några kollegor efter en teknik föreläsning.
Mycket trevligt ställe och god mat. Prismässigt kanske lite i överkant men miljön kompenserade för det.
Jag åt (nu ska vi se om jag kommer ihåg vad allt hette) Ockelbokyckling med gräddstuvad savoykål, stekt fläsk, rotfrukter och äppelchutney.
Gött som tusan!

Nu ska jag startar igång damerna. De är lite sega så här på morgonen......
De kommer aldrig i säng på kvällarna! I går när jag kom hem var klockan kvart över nio. Då var de fortfarande upp! Inte konstigt att de är trögväckta......

Ha en bra onsdag!

Kram!

Inga kommentarer: