torsdag 30 juni 2016

Vilka dagar!!!!!

Men så underbart det är att vara ledig!
Den här veckan har varit ljuvlig! Damerna har gått på fotbollsskola på förmiddagarna och på eftermiddagarna har det varit perfekt väder att vara ute i.
I går gjorde vi premiärturen till Hamre. Ok badvattentemperatur.

Molly hade en rejäl febertopp i tisdags. Däckade på eftermiddagen, sov i flera timmar och vaknade sedan något piggare. Hon tog vilodag från fotbollen igår men hon orkade ändå med gårdagens strandhäng, dock med något lugnare tempo.

Sandvikenkusinerna är i byn den här veckan så dem har vi hängt med en hel del.
I natt ska Hampus sova här och Molly sover framme hos mormor och morfar med Nellie.
Just nu lever Amanda och Hampus rövare i poolen. De kommer garanterat somna gott i natt.


Jag får till min träning ganska fint också. I alla fall än så länge.......
Min tredagarsrull funkar bra. Över midsommar rasade det naturligtvis men när vi kom hem på söndagen kickade jag igång igen.
I går nådde jag ett av målen med mitt springande. Hade en sträcka som jag hade som mål att springa till att börja med. Fixade det i går och det kändes jäkligt skönt! Det ger resultat att träna, även om det inte känns så jämt. Det har känts väldigt segt och det har inte riktigt gett den utdelning som jag hoppats på. Men nu är i alla fall ett mål nått.
Nu är det bara att utöka :-)

Hoppas ni har det gött!

Kram!

Inga kommentarer: